سحر نزدیک است

ظهور عشق

سحر نزدیک است

ظهور عشق

 گونه های نمور

 به کوچه های عبورت سلام دلبر من                به لحظه های حضورت سلام دلبرمن

به هر که نام تو را عاشقانه می خواند              به عاشقان ظهورت سلام دلبر من

اگرچه سیرت وصورت تورایکی است ولی       تو رابه سیرت وصورت سلام دلبر من

چقدر صبرتو زیباست ای تبلور صبر              به قلب پاک وصبورت سلام دلبر من

به اشک نیمه شبت صد هزار بار درود            به گونه های نمورت سلام دلبر من

سلام بر تو که مشتاق شیعیان هستی                به اشتیاق وسرورت سلام دلبر من

غروب جمعه که چشم انتظار ودلتنگم               دهم سلام به رویت٬سلام دلبر من

خداکند  که  بیایی٬ هنوز  منتظرم                    و تا زمان ظهورت سلام دلبر من/.

 گونه های نمور

 به کوچه های عبورت سلام دلبر من                به لحظه های حضورت سلام دلبرمن

به هر که نام تو را عاشقانه می خواند              به عاشقان ظهورت سلام دلبر من

اگرچه سیرت وصورت تورایکی است ولی       تو رابه سیرت وصورت سلام دلبر من

چقدر صبرتو زیباست ای تبلور صبر              به قلب پاک وصبورت سلام دلبر من

به اشک نیمه شبت صد هزار بار درود            به گونه های نمورت سلام دلبر من

سلام بر تو که مشتاق شیعیان هستی                به اشتیاق وسرورت سلام دلبر من

غروب جمعه که چشم انتظار ودلتنگم               دهم سلام به رویت٬سلام دلبر من

خداکند  که  بیایی٬ هنوز  منتظرم                    و تا زمان ظهورت سلام دلبر من/.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد